Problemlösungen

Wahlen Sie Ihren Modell fur mehr Information.


Lok SS700/NS3700 reihe




DE1




DE2




Energiewagen




GTU kolenwagen




Plan E




Plan W





Stalen D bagagewagen




ESU loksound





Reclamaties


In voorkomende gevallen kan het zijn dat bovenstaande informatie niet toereikend is of uw specifieke probleem niet behandelt. Mocht dit onverhoopt het geval zijn dan is uw eerste aanspreekpunt de winkelier waar u het product gekocht heeft. Zeker bij kleine manco’s is dit de snelste manier en vaak kan uw winkelier kleine problemen makkelijk verhelpen.

 

Het kan echter voorkomen dat uw winkelier een probleem niet kan oplossen. Dán kunt u contact met ons opnemen.

 

Vermeld bij een reclamatie áltijd:

  • het productnummer;
  • uw adres;
  • onderdeelnummer (indien mogelijk, zie hiervoor de onderdelenlijsten op deze site);
  • een duidelijke omschrijving van uw klacht;
  • de naam van de winkel waar u het artikel gekocht heeft.

Zonder deze gegevens kunnen wij uw reclamatie niet in behandeling nemen.

 

Wij proberen vanzelfsprekend uw reclamatie zo snel mogelijk af te handelen. Helaas is dit soms niet mogelijk, bijvoorbeeld omdat we de betreffende onderdelen niet voorradig hebben.

 

Als u iets wilt reclameren kunt u contact met ons opnemen of langskomen bij onze stand op de beurzen waar wij staan (zie hiervoor de beursagenda op deze site).


Display # 
1 DDM 1 instructie

Online

We have guests online